Nowe testuję wizyta w oddziale

ZACZYNAM KOŃCZYĆ Z POLBANKIEM

0

Sporo ostatnio pisałem o Polbanku. Celowo używam tej nazwy, bo przypuszczam, że Raiffeisen jest bankiem normalnym, a tylko dawny Polbank nie może się jakoś ucywilizować.

Opisuję, co jest nie tak, ale nie napalam się, nie próbuję się mścić, po prostu jestem niezadowolonym klientem i przestrzegam innych, żeby nie wdepnęli w coś przykrego.

Na dowód mojego obiektywizmu napiszę jeszcze jedną notkę o Raiffeisen Polbank. Będzie o dobrej ofercie (oczywiście, jeśli wytłumaczę na plus pewne zawiłości regulaminu).

groźny murzyn

Póki co wysyłam do banku reklamację dotyczącą skandalicznego poziomu ich (starego Polbanku) systemu informatycznego.  Poczytajcie

REKLAMACJA

Szanowni Państwo,

jestem klientem Polbanku od 2006 r. Przez te lata znosiłem wszelkie niedogodności Waszego systemu informatycznego. Uważam, że przez ten czas funkcjonalność obsługi konta przez Internet nie poprawiła się, a w moim przypadku jest wręcz przeciwnie.

Na przełomie stycznia i lutego 2014 zauważyłem, że przy próbach dokonania przelewu przez Internet pojawia się ten sam błąd. Myślałem, że to jakaś chwilowa awaria systemu, jednak w ciągu kolejnych dni nic się nie zmieniło.

Sprawdziłem, że nie mam na komputerze zainstalowanego żadnego certyfikatu, mimo że go nie odwoływałem. Ok. 17 lutego zadzwoniłem na infolinię, opisując problem. Powiedziano mi, że musiał nastąpić jakiś błąd, być może na przestrzeni dłuższego czasu nastąpiły 3 błędne próby logowania. Ja jednak nadal mogłem się zalogować. Nie mogłem tylko robić przelewów. Dowiedziałem się, że mam wygenerować nowy certyfikat, używając hasła nr 2 z koperty. Wydaje mi się nie do przyjęcia, że strona polbank.pl nie działa poprawnie na wszystkich przeglądarkach (na innej przeglądarce trzeba wygenerować certyfikat, na innej stworzyć listę haseł jednorazowych), ale to już inna sprawa. Niestety hasło nr 2 nie zadziałało (dopiero przy okazji wizyty w oddziale dowiedziałem się, że koperta z 2010 r. już nie będzie aktualna).

20 lutego odebrałem w oddziale (ul. Konstancińska, Warszawa) nową kopertę. W domu okazało się, że hasło nr 2 jest nieprawidłowe. Po wielu próbach rozłożonych w czasie kilku godzin nic się nie zmieniło. Natomiast dodatkowo zablokowało mi się hasło dostępu do mojego konta (mimo, że wpisywałem poprawne, nie zrobiłem ani jednego błędu i parę godzin wcześniej jeszcze działało). W czasie ponownego kontaktu z infolinią dowiedziałem się, że znów muszę w oddziale odebrać kopertę z hasłem.

21 lutego kolejny raz odebrałem kopertę z hasłem. Podczas wizyty w oddziale (ul. Konstancińska, Warszawa) zgłosiłem swoje zastrzeżenia i poprosiłem o możliwość sprawdzenia haseł przy komputerze w oddziale. Powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, ale że hasła teraz będą już działać.

Po powrocie do domu sprawdziłem nowe hasło nr 1. Niestety to hasło też nie działało i znów dostęp do mojego konta został zablokowany.

Nie będę już więcej próbował odzyskać dostępu internetowego do mojego konta. Zdecydowałem się przenieść pieniądze do innego banku, gdzie będę kompetentnie potraktowany, a system jest przyjazny użytkownikom.

Uważam, że cała wina za zaistniałą sytuację leży po stronie banku, dlatego też domagam się przeprosin oraz adekwatnego zadośćuczynienia za wszelkie niedogodności oraz koszty poniesione przeze mnie w związku z brakiem dostępu do konta przez Internet.

Do reklamacji załączam kopie zawartości dwóch kopert z hasłami odebranymi 20 i 21 lutego br.

No i zobaczymy, co mi odpowiedzą. Przypuszczam, że c.d. będzie w arbitrażu bankowym.

*****

Jak zawsze zapraszam na facebook – oszczędzanie w banku oraz na drugi blog oszczedzanie-pieniedzy.pl i poczytaj, co wybrać do golenia – żel czy piankę?

Piotr Górnicki
Opisuję promocje bankowe od 2009 r. Wybieram tylko te najlepsze, żeby moi czytelnicy mogli z nich wycisnąć najwięcej dla siebie.
1 Komentarz

Skomentuj

Imię*
Strona internetowa

Twój komentarz*

X

>> Aktualne promocje. ZOBACZ KONIECZNIE <<

¤
Przeczytaj poprzedni wpis:
OD TEGO BANKU HAKERZY TRZYMAJĄ SIĘ Z DALEKA

To już trzecia z kolei notka na temat Raiffeisen Polbanku. Chciałbym się uwolnić od tematu, ale po prostu nie mogę,...

Zamknij