Nowe teoria

JAK OSZCZĘDZAJĄ BANKI?

Trochę siedzę w reklamie, trochę siedzę w bankowości, ale jednego nie rozumiem. Albo specjaliści od marketingu nie są specjalistami albo mają klientów za idiotów. Żadna z ewentualności nie świadczy o bankach zbyt dobrze.

Banki znane są z oszczędzania, ale nie są zbyt znane z cięcia swoich kosztów. A może to agencje reklamowe robią banki w konia?

Kiedyś pisałem, jak to ekskluzywny produkt (chyba bankowość prywatna) Polbanku była reklamowana tym samym zdjęciem pani w samolocie, które widziałem jako reklamę jakiejś szkoły językowej. Rzucili się na mnie wtedy ludzie z reklamy, że się nie znam, że nikt nie robi / nie kupuje unikalnych zdjęć do reklam, wszyscy korzystają z gotowców wielokrotnego użytku.

Rozumiem, ale uważam, że to straszny wstyd. Czy zrobienie / kupienie dobrego zdjęcia jest tak drogie, że przekracza budżet reklamowy banku? Chyba nie. Może to właśnie agencje starają się jak najwięcej zarobić przy minimalnych kosztach?

reklama lokaty BNP Paribas

bnpparibas

 

reklama lokaty Open Finance

openonline

Piotr Górnicki
Opisuję promocje bankowe od 2009 r. Wybieram tylko te najlepsze, żeby moi czytelnicy mogli z nich wycisnąć najwięcej dla siebie.
1 Komentarz
  • Marcin Płuciennik lip 17,2014 at 23:42

    Wszystko zależy od stopnia konwersji, jeżeli gotowce lepiej konwertują niż ładne zdjęcia to czemu mieliby sprzedawać mniej?:)

Skomentuj

Imię*
Strona internetowa

Twój komentarz*

X

>> Aktualne promocje. ZOBACZ KONIECZNIE <<

¤
Przeczytaj poprzedni wpis:
LOKATA BEZKARNA – BGŻOPTIMA – 4% NA 3 MIESIĄCE

Dziś mam do zaproponowania Lokatę Bezkarną w BGŻOptima. Lokatę pewnie już wszyscy znają (4% na 3 miesiące, możliwość zerwania w...

Zamknij